Mine27 Anneler bebeğimin çoklu besin alerjisi var kakao alerji yapar mı yaşayan var mı yardımcı olur musunuz
espalp Mine27 denemekten başka şansın yok. Benimkine dokunmadığı için ben tüketiyorum. Kakaolu kek yapıp denedik
Mine27 Deletedmom146 hadi ya ne zor Bi şey bu ya ne yiyeceğimi bilmiyorum kafam çok karışık daha bebeğim 2 aylık
Mine27 espalp deniycektim ama korktum 3 gün önce domates denedim alerjisi varmış şu an vücudu kırmızı ve kakası mukuslu biraz beklemem lazım sonra deniycem İnş
espalp Mine27 evet tüm belirtiler geçince denemek lazım. Ben de ceviz yiyip deneme yapmak istiyorum. Hiç kabuklu yemedim