Bugün bebeğimin kontrolü vardı 5 aylık olduk bu ay meme reddi başladı doğru düzgün emmiyor sadece anne sütü alıyor haliyle 170 gram almış hemşire mamaya başlayacağımızı söyledi 15 gün sonra tekrar gideceğiz hangi mama öneriyorsunuz ve mama anne sütü ile nasıl veriliyo günde kaç defa veriliyor enn büyük korkum bebeğim biberon ve emzik almıyor nasıl yapacağım 😩