4ay 23 günlük bebeğim var 4 gündğr sidefer damla kullanıyorum önve boynunda yüzünde kırmızı lekeler çıktı isilik gibi ama isilik değil pişik gibi ama pişik değil..bugün vücuduna baktım göğüs va karın tarafındada var sideferden olmuş olabilirmi bugğn bırakıcam kullanmaya ama benle aynı durumu yaşayan varmı