Zisan14 Kızlar verem aşısı izimiz yaklaşık 1 haftadır böyle ebemiz böyle olacağını söylemişti şuan 4 ay 24 günlüğüz sizinki ne zaman geçti kabul atıp normal haline dönmüştü ?
Ebrudefne- Zisan14 7.bucuk ayligiz ara ara bu şekilde oldu bu zamana kadar .. şuan normal ize döndü ..
VERA19 Zisan14 Kızım 6 aylık,hala o aşısının izi duruyor kolunda bu kadar büyük değil ama kızarık ve yara gibi bizde de😑
Ebrudefne- Zisan14 benimde ilk bebeğim bizimki normale bindi .. şimdi birşey diyemem inşallah bilgisi olan cevaplar geçmiş olsunn..
GY_1801 Canım tesadüfe bak. Bende az önce kızımı yıkadım ve kolu aynı bu şekildeydi acaba normal mi diye endişe ettim. Şu an 3.5 aylık. Umarım normaldir.
Zisan14 GY_1801 ebemiz normal bunlar olacak korkma demişti . İntenretten araştırdığımda sıkmamamız dokunmamamız gerekiyor 🤭🌿daha büyük yaralı olanlar bile varmış
Zisan14 cinaralpinannesi bizim 4. Ayda çıktı canım normal 1 yada 2 ay sonra çıkmaya başlıyor genelde 😊
Reyhandefne cinaralpinannesi sonradan oluyor boyle olması normsl kızımda da sonradan olsu hemsırede soylemıstı
katmerliana Beni. Oğlunun da böyleydi canım hatta fotosunu ebeye atıp sormuştum normal demişti şuan 13 aylık normal ize döndü sıkıntı yaşamadık ama istersen ebenizle irtibata geçin bir sorun içiniz rahat etsin
Zisan14 katmerliana çok teşekkür ederim kuzum içim rahatladı aşı için gideceğiz zaten de sorayım o zaman tekrar
SinemTvl Zisan14 bizde böyle bir iz olmadı ama ebe altı ay içinde kızarıklık yara kabul olabilir şakın koparma dedi