Eymeninannesiiiiii Gününde doğduğu kiloya ulaşmıştı bizimkisi de sonra benim sütüm azalmaya başladı bazı sıkıntılardan dolayı mamayı çok az veriyordum sarılığı artmış anne sütü sarılığı olmuş şimdi mamayı çoğalttık d vitamini de ocean aldım monovit vermişti sağlık ocağı kullanmadım
Ozgeeksli Merveg1 evet. Bende vermedim mama doymasa sürekli ağlar dedi doktor ama gayet sakin bir bebek