4 numara almıştım büyük oldu. Ama goon dan çok memnun kaldım. 3 numara alsam kullanabilir miyim, eğer oda küçük olursa hiç takamam,elimde kalır, çünkü bebeğimde pavlik bandaj var. Aranızda kullanan varsa 3 numaranin boyu kaç santim ölçme şansı var mı acaba 🙈