Kızlar oğlumda virüs şüphesi var ona göre tedavi uygulanıyor. Ateşi kontrol ediyoruz sürekli. Vücudunda yok. Sadece kafasında ve şakak bölgesinde genelde 36.9/37.1. Diğer kafa üstü arkası vs 36,4 sizce normal mi sadece bir bölgenin böyle olması? Ne zaman ateşi var diye korkmalıyım. Yardımcı olursanız sevinirim.