Merhaba arkadaslar bebegım uc aylık dogdugundan berı evolvıa kullanıyorı aynı zamanda emzırıyorıö ama yuzundekı sıvılceler ve kucuk kızarıklıklar ne yaptıysam gecmedı yedıklerımede dıkkat ettım tavsıyeler uzerne acaba mama yaparmı dıye aklıma gelıyor fegıstrımek ıstedım mamasını ama karasız kaldım varmı tavsıyesı olan