Zeynoliya hiç umutsuzluğa kapılmayın. Alerji de denemez hemen. Tüm yorumları okumadım ama kızımda geçmeyen pişik ve egzama olduğu halde doktorumuz alerji demedi. Bence burnunu açın da deneyin emzirmeyi. Bizim kızçenin burnu hep tıkalı. Mevsim geçişi dedi doktorumuz. Sterimar serum fizyolojik kullandık bana mısın demedi. Xlear burun spreyi ve cold mix(yastığa damlatılan) iyi geldi. Kendinize emzirme konusunda güvenin, bol su için, dinlenin. Sakin kalın. Sizden başka limanı yok miniğin ♥️