DuruK 1.5 yaşındaki bebeğim öğlen uykularını kesti. 5 gündür gündüzleri ne yapsam da uyumuyor çıldırmak üzereyim. Öğlen uykusunu bırakması için daha çok erken. Böyle bir şey yaşayan var mı yada önerisi olan 🙁
Balboreginannesi DuruK evet bir ara benim ki de Bıraktı delirmek üzereydim 😂ya diş döneminde ya da yeterince yorulmuyor o yüzden uyumuyorlar