Öncelikle hayırlı olsun 😊Ek gıda bebeğin yemek yemeyi öğrenmesidir aslında anne sütü ya da formül mamanın yeterli olamadığı vitamin ve mineralleri alması için bebek bisküvisi ya da muhallebi tok tutmaktan başka bir işe yaramaz tabi ki bunları da vereceksiniz ama arada.Öncelikle alerji ihtimaline karşı gereğiniz tüm besinleri 3 gün kuralıyla vermelisiniz 1 çay kaşığı,1 tatlı kaşığı,1 yemek kaşığı şeklinde artırarak başlangıç için havuç,kabak,patates en masum sebzeler meyve olarak elma,armut,şeftali.Bir çok sayfada ay ay bebeğinizin neler yiyebileceği yazıyor.yoğurt deneyebilirsiniz meyveli yoğurt ara öğün olarak verebilirsiniz.ayrıca yemiyor diye endişelenmeyin kademeli olarak artırın 1-2 tatlı kaşığı 3-4 tatlı kaşığı şeklinde birden 1 kase yemesini falan beklemeyin 😊Zaten 1 çay bardağı olacak kadar vereceksiniz