Merhabalar arkadaşlar 2 aylık bebegim var ve doğduğundan beri emiyor. 2 aydır göğüs ucu yaralarımla uğraşıyorum. Artık dayanılmaz olmaya başladı. Lansinoh, Garmastan ve son olarak da Bacoderm kullanmaya başladım. Hiç biri çözüm olmadı. Bildiğiniz başka bir krem ya da yöntem var midir? Yardımcı olur musunuz?