Bebeğim 4 aylık boynundan koca insandan çıkan ses gibi katır kutur ses geliyor boyun kısmından az önce sağlık ocağına gittim göstermeye bebeğimi ellerinden tutup oturur pozisyana getirdi baktı boynunu öne doğru eğdi çenesini göğsüne değdirdi o sırada kütledi çok eğdi öne doğru çok üzüldüm o an çokeğdi çünkü korktum bişey olcak diye umarım olmamaştır hiç ağlamadı ama bişey olsa ağlardı heralde bişey yok hastalık arama kendine dedi yolladı beni direk eve geldim zaten moralim bozukdu bebeğimin neden boynu kütlüyor sizdede olan var mı böyle bişey