kurabiyela ayda ortalama 870 gram almış, daha ne olsun ☺️ ideal kilosunda bence çocuğunuz. Ayda 100-150 gram gibi düşük kilolar alırsa bir sıkıntı olabilir demişti bizim ebe. Öyle durumlarda mama tavsiyesi filan yaparsınız demişti. Benim kızım sadece anne sütü alıyor. Ayda 500 gram alması normal kabul ediliyor.
Kendinizin ve eşinizin bebekliği nasılsa çocuğunuzun da aşağı yukarı öyle oluyormuş. Genetik faktörleri değiştiremezsiniz ♥️ kilo demek sağlıklı olması demek değil. Kaldı ki endişe edeceğiniz bir kiloda da değil bebeğiniz. Maşallah diyin öpün koklayın yavrunuzu, komşu teyzelere kulak asmayın 🤭