Seher4693 Benimde 11 günlük canm. 2 gündür göğüs ucu kullaniyorum cok rahatlattı. Ama biberon ucu gibi diye de alismasin diye yine arada çıplak veriyorum yapcak bsey yok zmanla gecer diyorlar. Bide aventin göğüs kalkani çok iyi geliyormuş diye duydum.