Loğusalık dönemimde herşey üst üste geldi zehri zıkkım oldu resmen huysuz bi çocuğum var gece gündüz uyumuyor uykusuzluktan başım beynim patlıyor artık, bi tarafta anlaşamadığım bir eş gıcığıma gıcığıma hareketler yapan, evlendiğimizden beri bacısı olacak pislik bana neler etti neler dedi hatta en sonki kudurmasında da ortada hiçbirşey yokken ağzına geleni saydı ve ikimizede rest çekti ve bnm salak eşim yine onu pohpohluyor hemde bnm gözüme sokarak bende artık mesafeliyim çocuğum için katlanıyorum herşeye ama psikolojik olarak bittim tükendim