Ytpe18 Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu ama son 4 5 gundur. Acayıp derecede bel agrım. İç karnımda agrılar. Var. Sızce sezaryenle mi alakalı. Bu ara da spinal oldum. Çok belim ağrıyor.
Ema Ytpe18 ağır kaldırıyorsanız yada üşüttüyseniz olur benimde o zamanlar az bi ağır kaldırayım çok ağrım oluyordu
deniz__ Ytpe18 bende 2 ay oldu sezaryen doğum yapalı spinal oldum ayakta biraz uzun kalıyım bel ağrısından duramıyorum
Ytpe18 Ema evet bıraz kendımı yordum bu aralar ama korkuyorum da enfeksıyon mu kaptı başka bişeymi. Doktorada gidemiyorum vırus yuzunden. İnşallah geçer