Elifceli Buseucar keşke fitil vermeseydiniz. Bizim de oldu 3 dozu hiç ateş vs olmadı hatta ilkinden sonra huzursuzluk bile yapmadı. Ateşe bile 38 olmadan müdahale etmeyin diyo doktorlar kaldı ki hemşire fitil vermiş 🤷🏼♀️
Buseucar Elifceli iyiki vermiş hemşiremiz çünkü gece tekrar yükseldi 38.4 e ve fitili tekrarladık. Benim bebeğim aşılarda malesef çok hassas. Ateş yapmaz dedikleri tüm aşılarda bile ateşlendi.