Cikomel Ccansuu biz 9 ay 9 günlüğüz mercimek çorbası yapacağım soğan sarımsak kemik suyu pirinç havuç patates bize tuzlu ona tuzsuz :)
Deletedmom322 Ccansuu 9 ay 25 günlük bebeğim. Sabah kahvaltısını yaptı, keçiboynuzu tozlu, cevizli omlet, peynir, zeytin yedi. Öğlen yoğurt yiyecek. Akşam üstü belki bir meyve (elma, armut) Akşam da kıymalı kabak yapcam ona 🥰
Uzunkirpik1728 Ccansuu kahvaltısını yaptı bugünkü peynir salatalık domates hurma pankek olarak ikindi gibi meyve akşamada ne yapacağımı bende bilmiyorum galiba bende kabaklı bir şeyler yapacağım 6 temmuz doğumlu 10 ay 6 günlük
Ccansuu Birkoalaanasi kabak dolması bildiğimiz gibi mi pirinçle olan ? Bir de şehriyeli tavukta tavukları parça parça yiyor mu 🎈🍗☺️
Annesinin_Bali Birkoalaanasi Canım benim kız boğulacak gibi oluyor pütürlü yiyemiyor sizde böyle birşey olup geçtimi?🌹
Deletedmom277 Birkoalaanasi Sizden gördüm ilk defa Kıymalı kabak dolması yaptım ve kızım severek yedi. Çok büyük sevap kazandınız , teşekkürler 🙏
barbarosunannesi Cikomel mercimek çorbasını nasıl yapıyorsunuz acaba sekız aylıgız vermeye cesaret edemedım de 😍
Deletedmom322 Ccansuu evet o da ben de 17 temmuz, 17 temmuzda da evlendim 🙈 bizimki kabız o yüzden kabağı sık sık yapıyorum
Ccansuu Hulya_goktug bu ara bizde de var iştahsızlık dört diş birden çıkardı tek sevdiği şey yoğurt bende yoğurtla kakalamaya çalışıyorum her şeyi 😅
Ccansuu Uzunkirpik1728 afiyet olsun miniğe🐳domates ne zamandır veriyorsunuz salatalık veriyorum arada içini küçük küçük doğrayıp ama domates alerjen olduğu için daha denemedim 🙃
Uzunkirpik1728 Ccansuu salatalığı parmak kadar kesip koyuyorum tabağına. Domateside son 1 haftadır veriyorum, alerjisi yok Allah’a şükür. Onu da parmak kadar kesip koyuyorum öyle yiyor, yani önce ortadan ikiye sonra diklemesine 4’e falan ayırıyorum yumuşak kısmıyla birlikte(sanırım çekirdekleri) yiyor. Bence deneyebilirsiniz ufak ufak..
morsevenfilolog Ccansuu Bizim kızçenin süt alerjisi var. Ben o yüzden süt alerjik paketlerden sipariş verdim. Onun içinde bu çorba. İçerisinde irmik, havuç, brokoli var. 🥰 🤷🏻♀️
Ccansuu Uzunkirpik1728 ufaktan deneyeyim öyleyse 🦋ya nasıl bi tesadüftür bu gerçekten çok güzel💕🎈benim de 9 Temmuz yakın sayılırız ☺️
Demirbebek Sabah peynirli omlet 1 zeytin ve kuru kayısı haşlamadık yedi akşam üstü yoğurt yada kabak dolması akşama da Penelope gurmeden aldığım bir çorbadan yer 👀 10 ay 3 günlüğüz bizde gece beslenme durumunuz nedir hanımlar ? Biz mama ile besleniyoruz gece 2 idi 1 e düşürdüm ama sanırım acıkıyor 😏
Ccansuu Demirbebek 9 buçukta emer uyur bende 12 ye doğru yatarım uyandırmadan emziririm normalde 5 gibi bir defa emmeye kalkardı üç gündür 7 ye kadar kalkmıyor artık 🍥
akillibidikcgty Demirbebek 10 ay10 günlüguz meme mama olarak gidiyoruz. Gece 1 ve 5 gibi sirasiyla önce meme sonra mama veriyorum.