Minnakbiranne Kızlar sezeryandan sonra ne zaman bantsız banyo yaptınız benım 8 gun oldu bant yapıstırdım bugun ama ıslanmıs sorun olur mu??
Deniz_bora Minnakbiranne bantlı mı 😳 ilk doğumda bant varmıydı hatırlamıyorum da 2 de bantı hastaneden çıkarken 1. Gün çıkarttılar yani zor çıktı ben çıkarttım hatta eve geldiğim 2 günde banyo yaptım doktorum öyle demişti
Selimveasel Minnakbiranne 1 hafta sonra hastanede takılan su geçirmez bant doktorum çıkarmıstı ozaman yapmıştım
Ecemtt Minnakbiranne benim doğumdan 1hafta sonrasına randevu vermişti ozaman kendis çıkarmıştı cıkana kadarda hergun girmiştim duşa
ipek3 Minnakbiranne bant sadece bi gün durdu ertesi gün çılarttım. banyo yaptıktan sonra orayı kurula demişti sadece doktor. bir de bez koydum oraya gün içinde terleme olup yaram ıslanmasın diye. yarayı kuru tutmak önemli
Zeynept Minnakbiranne 1hafta dolduğunda doktora gitmedinmi ? bantı sezeryan sonrasıtakıldı su geçirmeyendi yıkandım 6 gün sonra çıkardı doktor
TK1401 Minnakbiranne benim dikişlerin estetik hastaneden çıkarken suya dayanıklı bant yapıştırıldı eve gelip duş aldım iki gün sonra doktorum o bantıda çıkardı
MuhammedAmine Minnakbiranne 3. Gün banyo yapmıştım zaten ıslanıp aynı gün düştü . Ben birdaha takmadım hiç
Haticesglm Minnakbiranne bant ile 3 gün duş aldım 4.gun doktorum çıkardı bandı. Sanırım tekrar muayne olmaya gitmediniz henüz.
UrasMerve Minnakbiranne bantı hastanede doktor sezeryandan sonra ertesi gün çıkarttı. Sonra duş alırken bidaha yapıştırdık bi kac kez kullandım ama sabit kalmadı hiç