Tatliskooo Mamaqueen birkaç kez verdim ben o aralar hiçbir şey yemek istemiyordu aşırı şekerli bişi çok tatlı ayy nasıl da canım çekti 🤭 Sonra yemesi düzelince vermedim bi daha
GUBILIK Mamaqueen şeker deposu. evde yaptıgınızı tatlandırın. Nasıl yapıyorsunuz ? belkı güzel hale getiririz.
Askmeyvesininannesi Mamaqueen kendim yapıordum ve hazır bisküviye aşırı karşıydım. Ancak bi süre sonra yemez oldu. Normal yemek yemezde oldu. Bende eline bir tane veriyorum kemiriyor. hipin organik olanı ve etinin ya da ülkerin cicisinide veriyorum. Ama dediğim gibi eline veriyorum o kemiriyor. Bisküvileri ıslatıp mama gibi hiç yapmadım. ve hipp organk bile olsa zararlı :/ ama işte veriyorum. O bisküvi bazen geçirdği sinir krizinde bile sakinletiyo. Bu arada bebeğim 14 aylk
Askmeyvesininannesi Rsenaselim kesinlikle.. büyk konuşmayı geçtim bide özenle bisküvi yaptım hep. üstelik tam cici bebe kıvamı. Nerdeyse aynı. Ama yok.. hipp aldım o biraz sert , onu kemirdi bi süre. Ama yok cici bebe etkisi yok. bide paket paket hipp aldm öyleeeecr dolap bekliyor. Kendi yaptgm kurabiyeler buzluk bekliyor. Cici bebeler ortalıkta.. günde bi kaç tane eline veriyorum kemiriyor..
Deletedmom74 Mamaqueen ebebekte hamm var keçiboynuzu özlü organik ondan kullanıyorum ama sadece 1 2 tane elinde yiyo mama şeklinde vermedim hiçbirini zaten yemez 🤷🏻♀️
GUBILIK Mamaqueen tatlandırabilirsin tabi ki. Meyveler , kuru meyveler ( incir gibi ) , tarcın , bal , kecıboynuzu özü, pekmez. Ayına hangisi uygunsa. Ben o sekılde yapıyorum. Kekleri de aynı sekılde. Evde ne varsa deniyorum