Alimalimalim kenarlari alır ama tam köşeler zor oluyor. Tabi kapı arkasına vs uzanamaz kapı açıksa. Ama koltuklarınız yüksekse altına girer. Eşikten halıdan cok rahat İner çıkar. Kısa puskuller sorun olmaz. Benim çamaşırlık demirinden gecmişligi veya yerdeki tartının üzerine çıkmışligi Var. Güçsüz bir şey değil. Benimki sadece süpürüyor bende 6 aydir var ben alırken mop hali kenarlarını ıslatıyor diye yorumlar vardı o yüzden moplu almadım. Pişmanlık yaşamadım henüz 🙃 hangisinden alırsanız alın telefondan kontrol edilip navigasyon özelliği olandan alın. Yanı sizin belirlemediğimiz alana giremesin veya belirlediğiniz alanı supursun. Cok önemli bir ozellik