svgcn Merhaba bayanlar. 6 aylık Bebeğim için avokado siparişi vereceğim ama. Fazla alsam olgunlaşanları dondurucuya atılırmı. Bilgisi olan varsa şimdiden teşekkür ederim
Sum87 svgcn fazladan ziyade alerji riski yüksek bir besin daha önceden tadım yapmadıysanız az alıp deneyim derim ☺️
Dorukmustafa svgcn ben fazlasını blender yapıp buz kabında küp küp dondurdum tadı hiç bozulmadı bu sabah iki küp yedirdim oğluma gayet de lezzetli.
zeynepzeze Bence az ve taze olarak alın. Zaten hemen kararıyor. Belki alerji de olabilir deneyin önce..