Berinimmmmm
Elifasel
Egeninannesii
Alyask
BalyanakAlpTuna
Gorursensoyle
umaydilara
Nrcnmrcn
Valla ben çektim 2 ay diri diri acı çektik kenarı meğer iltihap olmuş hamilelikte insan ödemlenir şişer ya ? Vücut genişler tırnakla ona göre gider sonra vücûd indikçe tırnak batar aklınızda bulunsun kendi tırnağınızı kendimiz baktım yapmayın özel makasınızı ve törpünüzü alıp ay ay kuaför de yaptırın bu işlemi ve kuafördeki şeyleri bile sakın kullanmayın. Ben üstüne özel doktora gittim Salak bana şeker bazen vurur parmağa dedi yolladı muayene parasına verdiğime yandım uyduruk yağlar verdi ama batmış tırnak geçmez ki ağda ya gittiğim kız baktı bu resmen batmış dedi üç tanesini düzeltti ama dün akşam sol bas parmağın yanımdaki da battı işkenceceyim şuna biraz daha uzasa tekrar gidecem pedikür yapmak istemiyorum çünkü alışıyor ayak sadece düzenli kesim ve törpü yapsınlar size ve fırsat buldukça saf iri tuz ile sıcak suya koyun ayağınızı yarım saat sonra da batikon sürüp normal devam edin yaşantınıza umarım geçer ha bu arada her bardağınız da çubuk tarçın ve limon ile için ödeminiz bu var ise bu süreç içinde diniyor zaten ben onları içtikten sonra batma başladı hala var şişkinliğim farkında değilim ama gecene kadar TRnak bakımı şart bizim gibilere 😟 biz iyi olalım ki çocuklarımıza bakalım yoksa o ayak acısı bizi mahveder ilerler unutmayım