Anneler kızım 7 buçuk aylık şu an 5. Ve 6. Dişi çıkmak üzere hatta devamı da var gibi beyazlık kabarıklık, ilk dişleri erken çıktığında sevinmiştim ama devamının geleceğini beklemiyordum ne zamana kadar kaç tane çıkması normal ne zaman ara verecek işi gücü yok diş çıkarıyor sıpa gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum ama lütfen yanlış anlaşılmasın nispet yapıyor gibi görünmek istemem 🙏🏻