Merhaba kızlar ilk defa bir yazı paylaşıyorum burda umarım becerebilirim..4.5aylık bir bebeğim var emmesi ciddi anlamda gündüzleri sorunlu bir emiyor bir bırakıp etrafa bakıyor mama asla yemiyor çeşit çeşit mama aldım hiç birini yemiyor gelişimi iyi fakat bu ay bı sebeple kilo alımı 300gr a düştü bir tek gece beslenmesi iiyi başına glen oldumu acaba ne önerirsiniz