Bekeb biz de atopik dermatitden dolayı biogai kullanıyoruz. Çok nadir yeşil kaka bizim de oluyor normalde hardal sarısı rengi biraz yeşile dönüyor . Öyle olduğunda büyükler genelde üşütmüş derler . Ama kitaplarda Bebek annenin ön sütünü fazla alıyordur ondan olur yazıyor Bazılarında da süt fazla gelirse öyle olur diye yazıyor köpüklü kaka yapıyorsa da Ön süt fazla alıyordur yüksek ihtimalle