Sadederya Günaydın hanımlat hayırlı ramazanlar ilk adım ayakkabınızı hangi markadan aldınız ve memnun kaldınız mı yarfımlarınız be görüşleriniz için şimdiden teşekkürler 🙏🥰
Cinars14 Bende dun aldm nike ama kucuk geldi 19.5 no degisip 21 alicam bakalim guzel yumusak insallah memnun kalirim