MS-01 gelişimine bağlı bu canım. Suyu ben doğduğundan beri veriyordum zaten ama 5 aylık kontrolde kilosu biraz fazla çıktığı için 6. Ayda tekrar bakalım eğer yine fazla almışsa anne sütüyle devam dedi doktorumuz bişey verme dedi inşallah düzene biner de başlarız ek gıdaya çok hevesliyim kızım da istiyor 😊