Zep Istanbul da hangi hastaneye gidiyorsunuz anadolu yakasindayim. Göztepe eğitim araştırmaya gidiyorum bebegim için
MihmininAnnesi Zep kızıma hamileyken tüm kontrollerim ve doğumum Haydarpaşa numune hastanesi’nde oldu. Bem ook memnun kaldım muayene de bile çok ilgili doktorlar.
barbarosunannesi Zep Ümraniye egıtım arastırmada doğum yaptım çok memnunum ama şuan durumlardan dolayı gitmiyorum .göztepe de çok iyi uzmanlar var .oğlumun böbrek filmi için oraya yonlendırmıslerdı
Rumeysa34 Özel Pendik Yüzyıl canım doğumumu orada yaptım hala da oraya gidiyorum çok güzel ilgileniyorlar ve çok iyi doktorlar olduğunu düşünüyorum
Zep MihmininAnnesi numune ye bn kendim için gidiyordum ama hamileyken hiç gitmedim. Nerde oturuyorsunuz ☺
MihmininAnnesi Zep pendik te oturuyorum canım. Şimdi diyeceksin ki yakın yok muydu 😂 randevuları erken veren orasıydı orayı tercih ettim iyi ki de etmişim. Kendi muayenelerim için bile gidiyorum hatta 3 ay önce amelşyatımı orada oldum 😂
Selimveasel barbarosunannesi 2018 yılında bende ümaniye eğitimde dogum yaptım siz ne zaman dogum yaptiniz ben hic memnun kalamadım
MihmininAnnesi Zep sağol canım. kıl dönmesi popişten. Daha tam iyileşmeden yeniden hortladı. Bu virüste gidip yine ameliyat olmaya korkuyor insan
Selimveasel Zep hamileligim surecindede gittim cocugum icinde doktorları ciddi anlamda ilgili herşeyi en ınci ayrtisina kadar inceliyorlar