Naimeulger06 sizlerde duydunuz mu bilmiyorum ama. Kaynanam hep derdiki bebekler anneyi tanıdığı zaman saçlar böyle dökülürmüş bu tüm annelerin başına geliyormuş yani onlara eskiden beri böyle söylenmiş onunda saçları dökülmüş yine uzamiş o da benimle paylaştı sonra tekrar çıkacak saçların dedi gerçekten benim saçlarım yine uzadı.