VERA19 evet iyiydi hamd olsun…ilk iki ay tamamen mama verdim beni reddetti..sonrasinda mama+anne sütü ikilisi ile devam ettim 6.aya kadar..ama hep düzenli şekilde gitti kilosu açıkçası bebekten bebeğe değişiklik gösterir mi bilmiyorum..deneyin bebeginizin durumuna göre bakarsınız yani denemekten korkmayın diyebilirim sadece biz memmun kaldik