Merhabalar güzel anneler. 6.ayla birlikte ek gıdaya geçmiş bulunmaktayız malum acemiyiz ve kafalar da karışık 🤦🏻♀️ Ben 3 gün kuralıyla sıra sıra kabak havuç ve patates verdim bebeğime. Bugünde meyveye geçicem elmayla başlıcam yine tattıracağım meyveleri de mi 3 gün kuralıyla vercem? Meyvelerden sonra ne vermem gerek? Yumurta, pekmez, peynir gibi besinleri de mi 3 gün kuralıyla verdiniz? Ve sıralama nasıl olmalı? 🤷🏻♀️Lütfen bilgilerinizi, tariflerinizi de paylaşırsanız çok sevinirim. Kafam çok karıştı belki benim gibi olan annelere de yol gösterir. 🤗