Merhaba anneler ;( kızım 10 ay 20 günlük çok mu çok hareketli bu beni çok yordu :( 😓 uyku bilmez doğduğu günden beri böyle daha 1 günlük bebekti gözleri dimdizlak acıktı;( uyumazdı sonra bir süre düzeldi şuan yine berbat uyutuyorum sallayarak bırakıyorum 15. Dk uyanıyor ayakta tutuyorum 1 saat falan uyur. Ama gelelim gece uykusuna 😓 felaket denilecek durumdan daha öte:( gece sürekli hareketli gözü kapalı olsa bile sürekli dönüyor dönüyor uykuya dalamıyor her yarimsaate bir uyanır düzelmiyor napacam;(