Mrbmrb yatamaz canım yani yatarda 6.aydan sonra yüce doğrulur başını kaldirir yanında sen olmazsan düşebilir.sallanmasi çok güzel ama 2 yaşa kadar bence yatamaz benim kızım 15 aylık uykuda felaket dönüyor böyle biseye yatirsam ikinci dönemde yerde bulur kendini.ben yer yatağı ayarladım ona yatırıyorum iki yastıkta yanlara koyuyorum.sallama şart değilse böylede yapabilirsin.