Pelin87 Merhaba kızlar oğlum için oto koltuğu alacağız artık ama ürün yelpazesi çok geniş hem de fiyat aralığı çok geniş. kullandığınız ve gerçekten memnun kaldığınız markalar neler
Defne_cicegim Pelin87 ben henüz kullanamadim ama Kraft aldık onuda alma sebebim araştırıp memnun kalan annelerin yorumlarıyla yani ozelliklerinide sevdim inş kullanınca da aynı düşüncede olurum 🤣
Zeliha66 Pelin87 kraft safe rotate aldık canım. 1kez kullandık memnun kaldım baya 360derece dönüyo isofiksli
Hunilianne Hunilianne benim kızım 4.5 aylık doğduğundan beri maxicosi cabriofix kullanıyoruz. 9 kilo olunca oturmaya da başlayınca maxicosi tobi kullanacağız sanıyorum su an durum bu :)
zeynepzeze 250 TL ye bile oto koltuğu var. Ama gerçekten korusun isterseniz araç testini geçmiş olan markalara bakın. Besafe, maxi cosi, cybex, britax.. Bu markalar en iyiler. Ben besafe izi comfort kullanıyorum çok memnunum
Yaseminvargeloglu Pelin87 kesinlikle besafe izi comfort X3 isofiksli .. isofiks olması arabaya sabitlenmesi acısında önemli arabada oto koltugu sabitleme özelligi varsa. Ve birde camı görebiliyorlar yolu izlemesi sıkılmaması acısından cok güzel. Sanırım tek besafete var yükseklik özelliği. Bir arkadasta oto koltugu görmüstüm ve cocuk yol boyunca kapı kolunu izlemisti bence yükseklikte önemli..