Mucizem-06 geçen hafta sağlık ocağı aşı yok yaptırmaya gerek yok aslında yaşına girince nasıl olsa olacak bu kampanya aşı dedi. Kızımın doktorunu aradım aşı gelirse mutlaka yaptır kızamık vakaları çoğaldığı için takvime eklendi dedi 11 aylık falan olsa bekleyin derdim ama 3 ay uzun bir süre dedi. Ayrıca bebeklerin coronayı hafif atlatmasinin sebebini kızamık aşısına bağlayan uzmanlar var dedi bu perşembe yaptıracağız