Denizsever34 ben verdim yyaklaşık on gün önce sorunsuz aldı. Bebeğinizi biri tutsun hafif yüksek olmalı kafası iki parmağınızla yanaklarını tutun ağzını açmış olursunuz siz izin vermeden kkapatmıyor böylece üç kez sıkarak verdim her seferinde yutmasını bekledim ebe böyle yapmıştı malum pahalı bir aşı kusmasın diye tükürmesin diye dikkat ettim ama tatlı bir aşı tadına baktım. Bir de tok olmasın bebeğiniz