Gecen hafta pazartesi normal dogum yaptim. Dun aksam bi ip parcasi geldi peceteye. Normalde tampon yontemiyle kurulama yapiyorum. Hic curume olmamisti. Ilk kez karsilastigim icin merak ettim. Acaba ipin dugum yeri acilip mi ip cikti ona gore doktora goruneyim yoksa dikis dusmesi oyle mi oluyor bilmiyorum acikcasi. Sanirim 2 numarali ip cunki kalindi bi de 0 numara kullanilmisti zaten. Bilginiz varsa yazarsaniz sevinirim