Canangun Tuba3458 hii anladım cnm teşekkürler paranox 120 mg fitil veriyolar küçük çocuklar için yarısını verdirtiyolar fitilin
Canangun Tuba3458 yok canım çocuğun bağırsak sindirim sistemi tam gelişmediği için veriyolar onu toparlasin diye
taze_anne21 Canangun ben sabun tavsiye etmiyorum onun yerine kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp poposundan ittirin anahtarla kapı açar gibi,anında gaz ve kakasını yapar
Canangun taze_anne21 bn onu yapmaya korktum canım doğal zeytinyağıyla ama bisey olur diye onun icin fitil atiyorm bn paranox 120 mg yarisini
06Arzum taze_anne21 içeri doğru mu, ben poposunun dışına sürüyorum, korkuyorum. Ne kadar içe doğru sürmem gerekiyor?
Tuba3458 Yazilimcianne yanı gaz için ıyi diyorsunuz çünkü gazi saatlerce çıkmıyor çıkmayınca yatiriyorum o zaman da kıvranıp duruyor
Eselnef Tuba3458 cok gazlı bir bebekti kızım ruflusu hala var. Gaz ilacları ise yaramadı ama probiyotikler cook iyi geldi. Maflor ve biogaia kullanmıstım
Beetle 2.ayından bu yana biogaia kullanıyoruz. Kolik bebek. Çok rahatlattı çok iyi geldi kızıma. Gece uykularında bile fark oldu. İlacı bitmişti, hemen almamıştık 2 gün uyumadı sancıdan.
Yigitturk Tuba3458 gaz ve reflünün sebebine bağlı alerjikse bebek işe yaramıyor biogaia da maflor da test şart bizde 1sene sürdü bu sıkıntılar şu an 1,5 yaşında alerjisi olan şeyleri verince hala reflüsü artıyor
taze_anne21 Canangun ben de fitil kullandım ama sonuçta o da ilaç onunla da rahatlıyor bebekler ama zeytinyağı doğaldır diye fitili bıraktım
aysegullerg Deletedmom311 bende poposuna masaj yaparak gazını çıkarıyordum bebeğim aşırı rahatlıyordu şuan iki buçuk aylık ve kendi gazını kendi çıkarıyor ve alışmadı da
taze_anne21 06Arzum evet içine doğru ittir kulak çubuğunun pamuklu kısmının tamamına yakın sokabilirsin ama yavaşça nazikçe hemen etki ediyor anında,dene bana dönüş yap mutlaka 🤗