Serap11 ben de 3 aylık olunca gaz sorunu geçer zannedip damlayı bırakmıştım , 2 gün vermemiştim Yani ve bebeğim sancıdan 3-5 gün kıvrandı mahvoldu ağla ağla , masaj banyo hiçbiri fayda etmiyor sadece yaşayan bilir 🙄 benim arkadaşım bebeğinde 6. Aya kadar kullanmak zorunda kaldı doktor kontrolünde , ben de 1 ay daha kullanmayı düşünüyorum umarım 4. Ayda biter 💆🏻♀️