Kendimi çok yetersiz hissediyorum. Çok üzülüyorum kafaya takıyorum her şeyi. Bebeğim 3 ay 27 günlük. 2 aydan beri doktora sağlık ocağına götürmüyorum. Kilosunu ve gelişim durumunu bilmiyorum uzman görüşü almadım. Ama zayıf gibi geliyor bana.
✔ Kusan bebek
✔️ 2950 kiloda doğdu.
✔ Sadece anne sütü veriyorum ama sağarak biberonla.
Günde 6-8 defa süt içiriyorum 100-120 arası vermeye çalışıyorum zorluyorum. 3 saatte bir veriyorum. Bazen uyuyorsa 4 saat oluyor. Bazen içmek istemiyor zorla 60 içiyor değişiyor.
İçtiğinin az bi kısmını hep kusuyor. Bazen sindiremiyor mu bilmiyorum neredeyse hepsini kusuyor.
✔ İçtikten sonra bi saat falan geçse de kusuyor. Sevmeye elimize almaya korkuyoruz. Beslerken inanın 5-6 tane ağız mendili kullanıyorum.
✔ Bazen süt gibi kusuyor ama bazen genelde su kusuyor. Sulu ve kesilmiş süt gibi ama %90 ı saf su oluyor.
✔ 3 saat dolunca bile hala sulu kesik süt kusuyor.
Gece de 2 3 gibi kalkıyor. Sabah 6 gibi kalkıyor 120 cc veriyorum her öğünde.
Ama bu kadar kusması normal mi, aşırı değil bazen hiç kusmuyor ama iki öğün sonra mutlaka kusuyor.
Nasıl besleyeceğim. Saat mi yanlış miktar mı akıl verin 😔😔