merve9434 Bebeğim 18 günlük gece uyumuyo. Bu çayı duydum. Bebeğine kullanan var mı faydasını görüp. Geceleri biraz da olsa uyumak istiyorum. :( yarım saatte bir kalkıyo o yarım saatte deliksiz değil hep mık mık
nurhayatervaras merve9434 siz iceceksiniz dimi ? Çünkü ben kendim içiyordum suttunden geçer demişti doktorumuz çünkü daha çok küçük bebeğiniz
elif-emirinannesi merve9434 biz 32 günlüğüz. 3 gündür doğru düzgün uyumadı gece bazen uyuyor ama sallamayı bırakınca ağlıyor. 2. Çocuk daha çok yoruluyorum. Her yolu denedim. Akıl verecek olan varsa çok iyi olur
DORUKKK2019 Bende var iki kere kullandım sadece bizde çok işe yaramadı yarayan bebeklerde var lakin bende köşede duruyor atsam atılmaz satsam satılmaz 😀 ben 20 günlüktü kullandığımda falan iki üç çay kaşı verdim
merve9434 nurhayatervaras üzerinde bir haftadan büyük bebeklerde 100 ml suya yazıyo gün içinde verin diye ama o bana çok fazla geldi. 15-20 ml suya yapıp gün içinde bebeğe vermeyi düşünüyorum. Eczanede bebeğe ver dedi. Kendim içmeye korkuyorum çünkü zaten uykum var sürekli bide onu içersem iyice uykum gelmez mi