Duygucalik Merhaba 24 günlük bebeğim var çok sık emmek istiyor 1 haftadır da uyku problemi olmaya başladı. Memede iken uyuyor ama yerine yatırımcı hemen ağlıyor. emzik konusunda da önerileri olan var mı Uyku sorunu nu nasıl hallederim
Melikesmum Duygucalik ilk aylar saat başı deniliyor ama sen her fırsatta emzir. Çünkü onun gelişimi için çok mühim hem emdikçe sütün de artar. Ve ilk 40 gün ben zombi gibiydim bebek uyumuyordu kolumda tutmaktan kollarım uyuşuyordu
Melikesmum Duygucalik emzik için de ilk uygun fiyatlı birtane al çünkü benimki Philips’in emziğini emmedi nuk un emziğini aldı ve kolay rahatlık sürekli emme halinde olan bebekler için. Ama ilk aylar uykuya dalınca memeyi çıkar ağzından
Safiyee Duygucalik cnm daha cok kucuk senin kokunla uyumak istiyor ve kucağında güvenli hissediyorum kendini normal
DilekB_ Duygucalik canım benim bebeğim mamayla besleniyor sizinki gibi yatırınca uyanıyor benimki üşüdüğü için yapıyormuş biraz sarmayı deneyin...
Duygucalik Melikesmum Melikesmum aynı durumdayım bende 😂 geçici süre olduğunu düşünerek zamanı geçiriyorum artık. Teşekkürler
Duygucalik Melikesmum chicco nun aldım dün yenidoğan için şimdilik kabul etmiş gibi bakalım ilerleyen günlerde ne olacak 😇😇
Duygucalik Safiyee teşekkür ederim sadece bazen fazla kalıyor oda süt yeterli olur mu diye bu sefer düşündüm
Safiyee Duygucalik rica ederim 1aylik oluck aşıda kilosu tartcaklar ztn kilosu iyise sütun yetiyordur cnm eger düşükse mama takviyesi yaparsin sut yazıcı seyler fln yersin