Melek-yelgel67 Benim kızımda 6. Ay aşısını olduktan sonra 6. Hastalığa yakalandı genelde aşısı sonrası ortaya çıkıyomuş ve tam 4 gün sürekli ateşi inip çıkıcak. Bak şimdi anlattıklarımı mutlaka uygulamalısın. 6 saatte 1 fitil 4 saatte bir calpol vermelisin. Ateşi 38-39 ken koltuk altlarına alnına diz kapaklarının içine hafif ılık bez koy sirkeli falan yapma sirke ateşi azaltmak yerine yükseltiyor internetten araştırdım. Üzerinde mümkünse ince bi zıbın kalsın ateşi 39-40 olursa zıbınıda çıkar bezle kalsın sürekli ateşini ölç. Uyutmadan önce yıka ılık suyla. Bir kaç defa yıkayabilirsin gün içinde. Eğer sizinkide 6. Hastalıksa hastaneye gitmenize gerek yok çünkü ilacı yok evde kendi kendine geçiyormuş sizin tek yapmanız gereken her ateş çıkmasında indirmek. Bol sıvı tüketmesini sağlayın. Panik yapmayın, sakin olun.