Marjinal_Anne2 canım bende 35 gün önce doğum yaptım . İlk doğumumda kızım çok emerdi genede taş gibi olurdu göğüslerim . İkimci doğumunda bu kızımda aşırı emiyor hep memede kalmak istiyor. Sürekli emziriyorum. Benim sütüm geldi 2 . Veya 3 gün dü sanırım sertleşti sonra bir anda yumuşacık oldu . Allahım okdar taktım ki sütüm yok diye bide kızım çok ağlayan bir bebek aç sanıyordum meğer gazdan dolayı ağlıyormuş. Sütüm yok diye mama bile verdim 😂 meğerse varmış . O yumuşacık göğüslerde . Şimdide tam sertleşmiyor ama biraz dinlendigimde süt doluyor anlıyorsun yani. Kafana asla takma . Takıntı yaparsan benim gibi ozman stresten hiç dolmaz azalır bile . Bol su iç ve bebeğin uyuyorsa azda olsa uyu . En iyi süt dinlenmeyle geliyor. Ben deli gibi yemeğe vurdum kendimi süt olsun diye ama uyku daha çok süt yapıyor bence . Ayy benimde konuşasım varmış 😂😂