Mervee_ kızım 5 aylık bende sağlık ocağının verdiği ne D vitaminini ne de kan ilacını kullandım içeriği kötü diye . D vitamini Venatura kullanıyorum 20₺, kan ilacı da Bestiron kullanıyorum 65₺. Sidefer de her açıdan temiz ama tek eksisi içerisinde şeker varmış o yüzden onuda pek tavsiye etmiyor doktorlar.