gulmomm canım benim oğlum 4200 doğdu. İlk ay 1 kg aldı sonra ki aylarda alımı daha yavaş oldu. Şuan 7 aylık bebeğim 6. Ay aşısı için gittiğimiz de 8250 kg demişlerdi. Doktorumuz kilolu doğduğu iÇin kilo alımı yavaş ilerler sıkıntı etmeyin demişti bana. Sadece anne sütü aldı ben sütüm yetmiyor yaramıyor heralde diye üzülüyordum. Ama doktorumuz gayet sağlıklı hiç bir sıkıntısı yok demişti. O yüzden sıkıntı etme canım kg alımı yavaş ilerliyor olabilir. Amaa arkadaşların dediği gibi mama yaramıyor olabilir doktorunuza bi danışsabilirsnz. Eğer bebeğin doyuyorsa kilosunu hiç sıkıntı etme bence ki verdiğin mama ile doyuyordur