BEG_06-14-15_ Bende Almanya’ya yeni geldim ve oğlum burda doğdu 3,5 aylık oğlum şuan; iki aşısını yaptırdık şimdiye kadar üçüncü aşı içinde önümüzdeki aya termin verdiler