ozge irem cennette bi ağacın adı diye biliyorum ama , sizin bu ismi hangi niyetle koydugunuz önemli bence , kötü anlamı olduğunu düşündeydiniz koymazdınız sanırım, bide herkesin ne dediğini bu kadar umursamayın lütfen, insanlar kendi beğenmediği ismi başkası koyunca bi karalama ihtiyacı duyuyor , bence irem ismi çok naif hoş güzel bi isim